Melany D'Fonseca | Vakantieblues
135
single,single-post,postid-135,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Vakantieblues

In mijn vorige blog schreef ik dat we maandagavond terug zouden vliegen. We waren netjes om 16:00 terug in het hotel (een vlucht missen laten we ons niet een 2e keer gebeuren!) toen we een SMS kregen dat onze vlucht geannuleerd was. Stiekem was ik blij, want onze vakantie was voorbij gevlogen. Een extra dag was dan ook meer dan welkom en we hebben de tijd goed besteed. Na contact te hebben gehad met Hola events & Incentives konden we inchecken in ons nieuwe hotel Catalonia Plaza Catalunya. In een woord; WAUW. Konden we daar niet alle dagen verblijven? Het hotel was midden in de stad en serieus bijna net zo groot als ons huis.  Heerlijk geslapen in het dubbele kingsize bed en Damian had alle ruimte om te kruipen en staan. Ook kan hij nu kusjes geven (daar maak ik de hele dag gebruik van), zwaaien en in zijn handjes klappen. Toen ik ’s nachts wakker werd moest ik even zoeken waar Geo lag. Zo groot was het bed..

Op onze laatste dag hebben we ontbijt op de kamer besteld en zijn we lekker relaxed wakker geworden. Daarna zijn we op pad gegaan om de La Sagrada familia te bekijken en hebben we een ritje gemaakt over Barcelona met de Telefèric (wat een prachtig uitzicht). Ook hebben we gewandeld door een mooi park met een grote fontein met allemaal goud. Het was echt adembenemend mooi dus ik bleef er maar naar staren en heb foto’s vanuit alle hoeken gemaakt totdat Geo er genoeg van kreeg. Hij wilde mij dit plekje heel graag laten zien en probeerde mij telkens in de maling te nemen door te doen alsof hij op één knie ging. Ook zei hij “schat, we gaan al 4 jaar met elkaar..” terwijl hij in zijn zakken zocht. Jammer genoeg voor hem trapte ik daar niet in en moest ik alleen maar keihard lachen. Daarna gewandeld op de Ramblas en nog even gesmuld van de lekkerste tapas. Een mooie afsluiter van onze citytrip!

Naast het genieten heb ik ook veel geleerd van deze vakantie. Met een kindje krijg je extra service zoals als eerst het vliegtuig instappen, kinderwagen mee tot aan de gate, eten/drinken mee in het vliegtuig en nog veel meer. Ook was het grootste gedeelte van wat we hadden meegenomen daar ook te koop.
Genoeg luiers voor in het vliegtuig, flesjes drinken tegen eventuele oorpijn een hydrofiele luierdoek voor op het verschoonplankje, extra setje kleding voor de baby en extra t-shirt voor jezelf zijn wel handig. Op de terugreis zat ik namelijk onder de oranje babyvoeding ;).  Vliegen met Damian is mij echt meegevallen, al was dit wel een korte vlucht. Op de terugreis had hij in het begin last van zijn oortjes, maar een halfuur later was hij weer vrolijk.

En dan ben je terug. De lucht is weer grijs, het regent en ik moet direct weer aan het werk. BAH, Alle ingrediënten voor vakantieblues. Voortaan toch maar een vrije dag opnemen voor na de vakantie.. Wanneer ik Damian wegbreng naar de gastouder krijg ik een brok in mijn keel. We zijn de afgelopen week ieder uur samen geweest en nu moet ik hem missen. Het lijkt wel alsof ik weer in mijn verlofperiode zit en het mijn eerste werkdag is. Damian steekt zijn handjes naar mij uit en wil ook bij mij blijven. Na een paar seconde is hij gelukkig weer gewend bij de gastouder en ga ik met een gerust, maar leeg gevoel weg. Op werk ben ik er half en thuis eigenlijk ook, want de koffers zijn half uitgepakt, de koelkast is leeg en het huis ziet er ook niet zo charmant uit. Dit weekend staat daarom in het teken van het huishouden; opruimen, wasjes draaien en boodschappen doen. Ook zijn we op bezoek geweest bij newborn Aiden en hebben we lekker geknuffeld met hem.

Tijdens de vakantie ging Damian pas slapen rond 23.00 uur. Dat kwam goed uit en we hoopten dat hij eenmaal thuis weer in zijn normale ritme zou komen. Dat is gelukkig het geval en hij slaapt nu van ongeveer 20:00 uur tot 07:00 uur. Helemaal opgeladen ben ik klaar voor deze nieuwe drukke week waarin ik o.a. 3 dagen op kantoor werk, 2 fotoshoots heb en een ondernemersborrel. Volgende week o.a. meer hierover.

Fijne week allemaal!

Liefs Mel

Onze bagage

Geluksmomentje bij Arc de Triomph @ Barcelona (Hier heb je er blijkbaar ook een!)

Processed with VSCO with f2 preset

Super leuk schatjes❤️

• Kimberley
    Geplaatst op 04:44h, 30 mei Beantwoorden

Heerlijk weer om te lezen